Контраст contrast
Шрифт Очистити
Сховати налаштування
 
13.01.2022

Стан роботи прокуратури Черкащини з розгляду звернень і забезпечення доступу до публічної інформації упродовж 2021 року

Упродовж 12 місяців 2021 року до органів прокуратури Черкаської області надійшло 7780 звернень громадян, з них 3972 - вирішено по суті, в тому числі 299 - від народних депутатів України, з числа вирішених у 131 - прийнято рішення про задоволення вимог заявників.

Серед розглянутих, переважають звернення з питань досудового розслідування – 2579, з яких у 1156 зверненнях оскаржувались дії та рішення слідчих органів поліції. Доводи решти звернень здебільшого стосувалися виконання функцій представництва інтересів громадян і держави в суді – 77, участі у кримінальному провадженні в суді – 94, нагляду за додержанням кримінально-виконавчого законодавства – 42, охорони прав дітей – 45, тощо.  

Упродовж 2021 року 1945 скарг, які надійшли до прокуратури, стосувалися питань, що належать до компетенції органів влади та контролю, тож їх, відповідно до чинного законодавства, скеровано для вирішення за належністю.

На телефон «гарячої лінії» обласної прокуратури упродовж 12 місяців 2021 року надійшло 77 звернень громадян.

Завдяки впровадженню вказаної форми доступу до органів прокуратури, окрім функції прийняття та оформлення звернень, громадяни в телефонному режимі отримують юридичні консультації за конкретними фактами порушення їх прав, визначення органу, який уповноважений їх розглядати, та фахову правову допомогу з інших питань, вирішення яких належить до компетенції органів прокуратури. Зазначене сприяє уникненню зайвих витрат часу та державних коштів на перенаправлення звернень до уповноважених органів.

Також обласною прокуратурою постійна увага приділяється удосконаленню діяльності з питань забезпечення доступу до публічної інформації, підвищенню її ефективності.

Так, упродовж 12 місяців 2021 року до органів прокуратури області надійшов 121 запит на отримання доступу до публічної інформації. Розглянуто 107 запитів, за результатами розгляду надано 75 інформацій, 32 роз’яснення, 14 запитів надіслано іншим розпорядникам інформації. Відмов у задоволенні запитів не було.

Запити надходили з питань досудового розслідування - 21, з кадрових питань – 33, з інших питань - 43.

Відповідно до ст. 23 Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення, дії чи бездіяльність органів прокуратури області, як розпорядника інформації, запитувачами до суду не оскаржувались.

Робота за вказаним напрямом триває.

Пресслужба Черкаської обласної прокуратури

 

кількість переглядів: 971