Контраст contrast
Шрифт Очистити
Сховати налаштування
 

Приймання запитів та надання інформації

Accepting requests and providing information (ENG)

    Відповідно до вимог ст. 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (надалі – Закон) запити на інформацію можуть подаватись на вибір запитувача в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою). Запит може бути індивідуальним або колективним. Письмовий запит подається в довільній формі.

    Приймання запитів та надання доступу до публічної інформації проводиться у спеціально відведеному місці – кабінеті «Доступу до публічної інформації», що знаходиться на першому поверсі приміщення Черкаської обласної прокуратури по бул. Шевченка, 286 у м. Черкаси (вхід у приміщення забезпечується зі сторони бул. Шевченка «Приймальня громадян»).

    Робота із запитувачами інформації проводиться у робочий час.

    Запити на інформацію подаються на:

    - на поштову адресу Черкаської обласної прокуратури: бул. Шевченка, 286, м. Черкаси, 18010;

    - за телефоном: (0472) 31-34-10;

    - адресу електронної пошти[email protected];

    - шляхом заповнення електронної форми запиту.

    Запит на інформацію має містити:

    1) ім’я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку, якщо такий є;
    2) загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
    3) підпис і дату за умови подання в письмовій формі.

    З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію розроблено форми запитів, які можна отримати у кабінеті «Приймальні громадян» Черкаської обласної прокуратури, а також їх зразки розміщено на інформаційному стенді, що знаходиться поруч кабінету «Приймальня громадян» та веб-сайті прокуратури області у рубриці «Забезпечення доступу до публічної інформації» в підрубриці «Інформаційно-довідкові матеріали».

   У разі, якщо з поважних причин особа не може подати письмовий запит, їй буде надана допомога в оформленні запиту відповідальним працівником відділу розгляду запитів на публічну інформацію, який обов’язково зазначає в запиті своє ім’я, контактний телефон, та надає копію запиту особі, яка його подала.

        Строк розгляду запитів на інформацію (ст. 20 Закону):

    Відповіді запитувачам з долученням копій документів надаються у строк не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запитів. У випадках, передбачених частиною другою статті 20 Закону цей термін може бути скорочений до 48 годин з дня отримання запиту.

    За наявності підстав, передбачених частиною четвертою статті 20 Закону, за обґрунтованим клопотанням строк надання інформації на запит може бути продовжено до 20 робочих днів. Про продовження розгляду запитувачі повідомляються не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.

    Плата за надання інформації (ст.21 Закону):

    Інформація на запит подається безкоштовно.

    У разі якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок, запитувач зобов’язаний відшкодувати фактичні витрати на копіювання та друк.

    При наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.

     Відповідно до статті 23 Закону України «Про доступ до публічної інформації», рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника, вищого органу або суду.

     Оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.

     Відповідно до статті 17 Закону України «Про доступ до публічної інформації» парламентський контроль за дотриманням права людини на доступ до інформації здійснюється Уповноваженим Верховної Ради України з прав людини, тимчасовими слідчими комісіями Верховної Ради України, народними депутатами України.