Контраст contrast
Шрифт Очистити
Сховати налаштування
 
14.04.2021

Стан роботи прокуратури з розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації упродовж 3 місяців 2021 року

Одним із важливих напрямів діяльності органів прокуратури України є розгляд звернень громадян. Ця робота спрямована на реальний захист прав і свобод людини та громадянина, зміцнення законності та правопорядку в державі.


За 3 місяці 2021 року до органів прокуратури Черкаської області надійшло 1599 звернень громадян, з них вирішено по суті 984, у тому числі 45 - від народних депутатів України, у 29 з вирішених звернень за результатом їх розгляду прийнято рішення про задоволення вимог заявників.


З числа розглянутих переважають звернення з питань досудового розслідування - 654, з яких у 321 зверненні оскаржувались дії і рішення слідчих органів поліції. Доводи решти звернень здебільшого стосувались виконання функцій представництва держави в суді - 15, участі у кримінальному провадженні в суді - 26, нагляду за додержанням кримінально-виконавчого законодавства та з питань охорони прав дітей по 7 тощо.


Слід зазначити, що незважаючи системність оприлюднення законодавчих змін стосовно обмеження повноважень органів прокуратури, значна кількість мешканців області продовжує звертатися з питаннями, вирішення яких вже не належить до повноважень органів прокуратури.


Так, упродовж поточного року третина скарг, що надійшли до прокуратури (542), стосувалася питань компетенції органів влади та контролю, які згідно із ст. 7 Закону України «Про звернення громадян» прокуратурою скеровані для вирішення за належністю.


На телефон «гарячої лінії» обласної прокуратури протягом 3 місяців 2021 року надійшло 36 звернень громадян.


Завдяки впровадженню вказаної форми доступу до органів прокуратури, окрім функції прийняття та оформлення звернень, громадяни в телефонному режимі отримують юридичні консультації за конкретними фактами порушення їх прав, визначення органу, який уповноважений їх розглядати, та фахову правову допомогу з інших питань, вирішення яких належить до компетенції органів прокуратури. Зазначене сприяє уникненню зайвих витрат часу та державних коштів на перенаправлення звернень до уповноважених органів.


Також обласною прокуратурою постійна увага приділяється удосконаленню діяльності з питань забезпечення доступу до публічної
інформації, підвищенню її ефективності.


Так, упродовж 3 місяців 2021 року до органів прокуратури області надійшло 40 запитів на отримання доступу до публічної інформації. Розглянуто 34 запити, за результатами розгляду надано 26 інформацій, 8 роз’яснень, 6 запитів надіслано іншим розпорядникам інформації. Відмов у задоволенні запитів не було.


Запити надходили з питань досудового розслідування - 5; з кадрових питань 15; з інших питань - 14.


Відповідно до ст. 23 Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення, дії чи бездіяльність органів прокуратури області, як розпорядника інформації, запитувачами до суду не оскаржувались.

 
Робота за вказаним напрямом триває.



                                                                                                      Пресслужба Черкаської обласної прокуратури

кількість переглядів: 1372