03.04.2019

Стан роботи прокуратури з розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації упродовж 3 місяців 2019 року

Розгляд звернень громадян є одним із важливих напрямів діяльності органів прокуратури України. Ця робота спрямована на реальний захист прав і свобод людини та громадянина, зміцнення законності та правопорядку в державі.

Так, упродовж 3 місяців 2019 року до органів прокуратури Черкаської області надійшло 1 781 звернення, з них 1 193 – вирішено по суті, в тому числі 82 - від народних депутатів України, з числа вирішених 19 звернень задоволено.

З числа розглянутих переважають звернення з питань досудового розслідування  – 884, з яких скарги на дії та рішення слідчих органів поліції – 584, з питань виконання функцій представництва інтересів громадян і держави в суді – 18, участі у кримінальному провадженні в суді – 14, нагляду за додержанням кримінально-виконавчого законодавства  – 10, тощо. 

Майже третина скарг (577) стосувалася питань, що відносяться до компетенції органів влади та контролю, тож їх відповідно до чинного законодавства надіслано для вирішення за належністю.

На телефон „гарячої лінії” прокуратури Черкаської області упродовж поточного року надійшло 35 звернень громадян. Завдяки упровадженню вказаної форми доступу до органів прокуратури, окрім функції прийняття та оформлення звернень, громадяни в телефонному режимі отримують юридичні консультації за конкретними фактами порушення їх прав, зокрема визначення органу, який уповноважений їх розглядати та фахову правову допомогу з інших питань, вирішення яких віднесено до компетенції органів прокуратури. Зазначене сприяє уникненню зайвих витрат часу та державних коштів на перенаправлення звернень до уповноважених органів. 

Упродовж минулого року 536 осіб прийнято на особистому прийомі громадян, з них 51 особу прийнято керівниками прокуратур різних рівнів. Особисто прокурором Черкаської області прийнято 13 жителів регіону.

Також прокуратурою області постійна увага приділяється удосконаленню діяльності з питань забезпечення доступу до публічної інформації, підвищенню її ефективності.

Упродовж 3 місяців 2019 року до органів прокуратури області надійшло 30 запитів на отримання доступу до публічної інформації, з яких 27 розглянуто.

За результатами розгляду запитів надано 20 інформацій, 7 роз’яснень, 3 запити надіслано іншим розпорядникам. Відмов у задоволенні запитів не було.

Запити надходили з питань: досудового розслідування – 7, кадрових питань – 3, організаційно-розпорядчої діяльності – 4, представництва інтересів громадян та держави в суді – 5, з інших питань – 8.

Згідно ст. 23 Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення, дії чи бездіяльність органів прокуратури області, як розпорядника інформації, запитувачами  до суду не оскаржувалися.

Робота за вказаним напрямом триває.

Прес-служба прокуратури Черкаської області

кількість переглядів: 186