Контраст contrast
Шрифт Очистити
Сховати налаштування
 
08.10.2019

Стан роботи прокуратури з розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації упродовж 9 місяців 2019 року

Одним із важливих напрямів діяльності органів прокуратури України є розгляд звернень громадян. Ця робота спрямована на реальний захист прав і свобод людини та громадянина, зміцнення законності та правопорядку в державі.

Так, упродовж 9 місяців 2019 року до органів прокуратури Черкаської області надійшло 5 414 звернень громадян, з них з них 3 363 – вирішено по суті, в тому числі 256 - від народних депутатів України, з числа вирішених 71 звернення задоволено.

З числа розглянутих переважають звернення з питань досудового розслідування – 2 437, з яких скарги на дії та рішення слідчих органів поліції – 1 544, з питань виконання функцій представництва інтересів громадян і держави в суді – 51, участі у кримінальному провадженні в суді – 58, нагляду за додержанням кримінально-виконавчого законодавства  – 64, тощо. 

З числа розглянутих переважають звернення з питань досудового розслідування  – 884, з яких скарги на дії та рішення слідчих органів поліції – 584, з питань виконання функцій представництва інтересів громадян і держави в суді – 18, участі у кримінальному провадженні в суді – 14, нагляду за додержанням кримінально-виконавчого законодавства  – 10, тощо. 

Майже третина скарг (1 997) стосувалася питань, що відносяться до компетенції органів влади та контролю, тож їх відповідно до чинного законодавства надіслано для вирішення за належністю.

На телефон „гарячої лінії” прокуратури Черкаської області упродовж поточного року надійшло 96 звернень громадян. Завдяки упровадженню вказаної форми доступу до органів прокуратури, окрім функції прийняття та оформлення звернень, громадяни в телефонному режимі отримують юридичні консультації за конкретними фактами порушення їх прав, зокрема визначення органу, який уповноважений їх розглядати та фахову правову допомогу з інших питань, вирішення яких віднесено до компетенції органів прокуратури. Зазначене сприяє уникненню зайвих витрат часу та державних коштів на перенаправлення звернень до уповноважених органів. 

Упродовж минулого року 1 504 особи прийнято на особистому прийомі громадян, з них 195 осіб прийнято керівниками прокуратур різних рівнів. Особисто прокурором Черкаської області прийнято 37 жителів регіону.

Також прокуратурою області постійна увага приділяється удосконаленню діяльності з питань забезпечення доступу до публічної інформації, підвищенню її ефективності.

Упродовж 9 місяців 2019 року до органів прокуратури області надійшло 79 запитів на отримання доступу до публічної інформації, з яких 71 розглянуто.

За результатами розгляду запитів надано 53 інформації, 18 роз’яснень, 8 запитів надіслано іншим розпорядникам інформації. Відмов у задоволенні запитів не було.

Запити надходили з питань: досудового розслідування – 11, представництва інтересів громадян та держави в суді – 8,  з питань підтримання державного обвинувачення в суді – 2, кадрових питань – 8, організаційно-розпорядчої діяльності – 15 (у т.ч. 11 запитів щодо надання статистичної інформації), з інших питань – 27.

Згідно ст. 23 Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення, дії чи бездіяльність органів прокуратури області, як розпорядника інформації, запитувачами  до суду не оскаржувалися.

Робота за вказаним напрямом триває.

                                              Прес-служба прокуратури Черкаської області

кількість переглядів: 1426