Контраст contrast
Шрифт Очистити
Сховати налаштування
 

Як заблокувати сертифікат

     Використання особистого ключа для накладення електронного цифрового підпису можливе тільки під час дії сертифікату відкритого ключа, що відповідає особистому ключу.

     Управління статусом сертифіката дозволяє припинити дію ключів ЕЦП та, навіть, повністю скасувати власний сертифікат і, як наслідок, ключову пару.

     Під час тимчасового припинення виконання своїх службових обов’язків посадовою особою – власником особистого ключа (у зв’язку з відпусткою, хворобою та ін.), він повинен заблокувати сертифікат, а після повернення до виконання службових обов’язків - поновити сертифікат.

     Блокування сертифікату може бути здійснене двома способами:
-шляхом подання заяви про блокування особисто в ЦР в письмовому вигляді;
-шляхом подання заяви на блокування за телефоном.


Блокування сертифіката за письмовою заявою

     Блокування сертифіката за письмовою заявою відбувається при особистому з’явленні користувача до ЦР.

     Користувач повинен пред’явити оператору реєстрації оригінал паспорту для проведення ідентифікації його як підписувача ЦСК. Після проведення ідентифікації користувач подає оператору реєстрації заяву на блокування сертифіката.

     Після перевірки даних, що наведені в заяві, оператор реєстрації ЦР проводить процедуру блокування сертифікату. Блокування набуває сили з моменту занесення інформації про зміну статусу сертифікату до списку відкликаних сертифікатів, але не пізніше, ніж через 2 години з моменту подання заяви.


Блокування сертифіката за телефоном

     Для блокування сертифіката за усною заявою за телефоном користувач повинен подзвонити:
     -в робочий час (з 09:00 до 18:00) - в регіональний центр реєстрації (де отримував сертифікат) за номером (0472) 31-21-96, (0472) 45-83-77;
     -в неробочий час (робочі дні з 18:00 до 09:00, вихідні та святкові дні) до чергового оператора Центру приймання дзвінків ЦСК (ЦПД), за номером (044) 200-75-88.

За телефоном користувач повинен повідомити оператору наступні дані:
     -своє прізвище, ім’я та по батькові;
     -фразу-пароль для блокування сертифікату;
     -кількість днів блокування сертифікату (день подання заяви є першим днем).

     Після перевірки повідомлених даних на відповідність до реєстру користувачів оператор проводить процедуру блокування сертифікату. Блокування набуває сили з моменту занесення інформації про зміну статусу сертифікату до списку відкликаних сертифікатів, але не пізніше, ніж через 2 години з моменту подання заяви.

     Сертифікат має статус „заблокований” протягом такої кількості календарних днів, яка вказана користувачем. До закінчення цього строку користувач повинен подати заяву на поновлення дії сертифікату. Якщо поновлення не буде проведено, ЦСК скасовує сертифікат користувача протягом дня, наступного за закінченням терміну блокування.